Sunday, January 24, 2010

Bukit Langkap!!! Geng Janjikayuhmtb mai...

Assalammulaikum...Ahad 24/01/2010 jam 7.30 pagi, Taman Ara Indah Permatang Pasir. Alhamdulliallah sehari lagi kita telah di beri peluang untuk melihat dan menikmati keindahaan alam ciptaan Yang Maha Esa. 'Ah alangkah bagusnya jika hari ini aku dapat jejakkan kaki aku ke Bukit Langkap...sudah lama aku tidak melihat ketenangan dan keindahhan alam semulajadi dan kehijauan hutan2 yang dikurniakan kepada kita. Bertuah sungguh kita setiap pagi kita tidak terdengar bunyi letupan atau tembakan...sepertimana yang dilalui oleh suadara2 kita di Palestin, Afganistan dan negara islam yang sedang diserang tanpa belas kasihan dan perikemanusiaan oleh orang2 yang tidak cintakan keamanan dan kesejahteraan. Lebih kurang 10 orang rider dapat dikumpulkan pagi ni..kira ok la tu. Tepat pukul 8.00 pagi kami pun bergerak ke Bukit Langkap (cuma aku dan Abg Mat saja yang tahu arah tuju kami hari ini) misi ini dirahsiakan !!!! takut depa tak mau p nanti...bermula episod hari ini. Sila layan gambar2 yang telah diambil untuk tontonan kepada mereka2 yang chicken....hehehe
Yang dapat dikumpulkan pagi ni !!! yang lain semuanye kerje
Termenung ke bro mizi...ari ni court tutup
Mula2 pegang lepas tu rasa nak beli la pulak...sorry aku tak makan pujuk hangpa semua. Aku lagi suka jadi 'hang kebun'
Ambil udara pagi kat Permatang Pasir
Langkap janjikayuhmtb dok mai ni...
Sekejap ade..sekejap tak ade...
Tu...dia Bukit Langkap !!!
Kat parking restoran bunga kertas, mengkuang
2nd time bro mizi kayuh naik bukit langkap...go! go ! bro mizi
Aku, abg Mat, Aiman dan Ah Toi tengah tunggu yang lain sampai....
Hai semangat nampak!!! mentang2 la wife ikut. Jgn kasi malu orang kampung permatang ara...
Jangan risau kak ari ni bro mie kata 'tak payah masak'...
Terima kasih abg Mat kerana tolong tolak kat saya...nanti saya belanja minum ok !!!
Gaya mesti mau ada
Jiwa dan badan sama 'besar' !!!
Gerek aku..
Kuat mamat2 ni !!!
Aku tak kira janjikayuh....
Beri laluan....
Satu2nya rider wanita janjikayuhmtb...tak pa kak nanti kita p kempen kat makcik2 satu taman suruh depa pun kayuh juga !!! Kayuh lagi baik daripada dok mengumpat ye tak !!!
Seksa climbing dah habis !! lepas ni layan downhill la pulak
Slumber je bro....
Aku pun boleh juga !!! jaga2 nanti hang langgaq pokok getah pulak...
Tepi2 aku nak turun ni....
Kemahuan mengatasi segalanya !!! caya la wa suspect sama lu...hehehe
downhill lagi !!!
lagi...
dan lagiiiiii...
Rider dua secoli opsss silap sejoli...bro mie pawana dgn wife jgn marah ye !!!!
Downhill....best
Kepuasan terpancar di muka depa semua !!!
Dah nak keluaq ni !!!
JJ hawkmtb...dah khatam dengan track ni !!!
Downhill best gile tu...layannnnnn
Lepak kat Kubang Ulu...pekena ayaq sat !!!
hai nak minum ka..nak mandi ni bro!!! suka hati la janji happy
On the way balik...misi tawan bukit langkap berjaya!!! caya lah geng janjikayuhmtb... apa jadi sekali pun kayuh tetap kayuh
Hai bro Ad perut dah kenyang...laju nampak. Tadi nampak masam nak pitam je !!!!

1 comments:

doremon said...

poook pok pok pok pok pok pooook pok pok pok pok kokeraaakkkkoooooooo!!!!!

Post a Comment

 
Copyright© Janji Kayuh MTB Team